fredag 9. januar 2009

2009

Nå har året skiftet til 09. Det er like vanskelig som alle andre år å skulle begynne å skrive 2009 i stede for 2008 på timelister og andre steder men skriver datoer. Rart hva hjernen vender seg til.. utrolig å tenke på att jeg synes det er like vanskelig å vende meg til dette hvert år, å att jeg faktisk har vert med på att året har skiftet 17 ganger…

Dette året har jeg egentlig bestemt meg for å ikke skulle sette meg noen mål som jeg alltid gjør, for det ender jo selvfølgelig med att jeg hvert år blir like skuffet når det ryker etter max ett par måneder..

Men alike vel har jeg tenkt litt på det i det siste att jeg har lyst til å prøve å skrie blogg litt regelmessig. Ikke fordi jeg egentlig synes det er veldig gøy å skrive eller att jeg er så flink til det, å staving er vel noe av det jeg er verst på i hele verden.. Men jeg skal prøve alike vel da.. Synes jeg fortjener litt cred for det hehe.

Men så er jo det store spørsmålet da : ”hva skal jeg blogge om!?” Ser andre har disse flotte motebloggene hvor de legger ut bilder å dagens anntrekk, er ikke sikker på jeg får til det gett..Er egentlig ikke spesielt interesert i noe heller… Jaja får bare se hva som kommer..blir vel litt forskjellig kanskje,.. JEG PRØVER DA!!

Ingen kommentarer: