onsdag 22. oktober 2008

Trøtt

Ett skikkelig trøtt og tørt blogg innlegg må vel handle om å være trøtt og sliten..

Men når en starter dagen med å bli vekket av en utrolig dårlig klang av den røtne mobilen...

I halv søvne taslet jeg ut på badet, for å så oppdage att varmekablene på badet har begynnt å leve sitt eget liv IGJEN å brenner beina av meg !
Hoppende forisktig rundt på de forbrennte beina mine skaller jeg i glassdøren til skapet på badet, får vondt i hodet å ALT inne i skapet ramler ut.. Etter å ha fått stabblet alt inn på plass igjen, har klokken blitt for mye.. Løper ut i gangen å trer på meg klærne.. sparkler trynet å forter meg mot ytterdøren, da det slår meg att jeg har gym NÅ! så da er det inn igjen å få skiftet til gymtøy. pakke tingene å hoppe på moppa.. Som selfølgelig IKKE starter... Da er det å løpe løpe løpe før den endelig med ett suttrete puff enedelig starter.. KJører til skolen, stresser opp i gymmen for å møte det blonde huet til gym-læreren. Å slite seg gjennom gym timen med MASSE tøying etter på... Når det er starten på dagen, så må vel resten av dagen bli bra!

Men nå er jeg sliten..

Ingen kommentarer: